گالری محفل

گالری عکس محفل دیدار

گالری محفل

گالری عکس محفل دیدار

حرم امام حسین از گذشته تا حال



  























نظرات 3 + ارسال نظر
رویای بی انتها یکشنبه 18 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 12:23 ق.ظ

عکس ها بسیار زیبا بودند به خصوص چند عکس آخر

ممنون از شما

خورشید فردا پنج‌شنبه 29 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 05:40 ب.ظ

امیدوارم که موفق و موید باشید.ممنون از این تصاویری که در این قسمت قرار دادید.خسته نباشید.

آقامحممهدی چهارشنبه 1 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 06:52 ق.ظ

سلام من دوست دارم و تعجب میکنم که قبلا قبرر امام حسین ع این جوری بوده من دوباره به این جا میآیم که دوباره برای این گالری و برای ایشون منظورم همین امتم حسین ع نظر ب زارمم خداحافظ.

سلام به شما
خوش حال شدم نظر شما رو دیدم باز م بیا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد