گالری محفل

گالری عکس محفل دیدار

گالری محفل

گالری عکس محفل دیدار

تزئین غذا



 

























نظرات 3 + ارسال نظر
پاییز برگ ریزان چهارشنبه 10 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 10:31 ب.ظ

تصویر یک و دو و چهار و هشت خیلی جالب و قشنگ هستن و تصویر یازده ان گیل برد رو هم خوشم اومد ازش خوبه واسه اون عزیزی که از ان گیل برد خوشش میاد ودوسش داره درست کنی . و تصویر سیزده هم که عمو جغد شاخداره خوشکله . یه بنده خدایی بود که یه جغد داشت به دوستش گفت یه طوطی دارم که وقتی حرف میزنم زول میزنه بهم و خیلی با دقت به حرفام گوش میکنه

رزماری شنبه 13 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 10:44 ب.ظ http://m-dokhtara.blogfa.com

سلام
تحلیل متفاوت فیلم گذشته ، شباهت گزینه های روی میز آمریکا با گزینه های روی میز معلما و روزگار سپری شده سالنهای خاک گرفته سینمای ایران ، صندوق خالی جشن عاطفه ها در مدرسه و همه ی اتفاقات بامزه ای که در یک دبیرستان دخترانه می گذرد را در وبلاگ " مدرسه دخترا " بخوانید.
به قول خانم ارمغان فشمی (دختر ترشیده سابق) عنوان وبلاگ ما آدم را یاد وبلاگهای لوسی می اندازد که پر هستند از عجیجم و عجقم و ... اما در وبلاگ ما از این لوس بازیا اثری نمی بینید.تضمینی تضمینی.
یادداشت " همه چی برعکسه" وبلاگ هم بعنوان تیتر یک سایت "لینک زن" انتخاب شد.معروف شدیم رفت!
یادداشت بعدیمان هم ان شاءالله سری "تذکره المعلمات فی مدرسه البنات" است که از مدیر شروع می کنیم.باید قبلش یادداشت های مرحوم گل آقا را در این زمینه پیدا کنیم و درس بگیریم بعدش.
چرا دروغ؟ این یک پیام کاملا تبلیغاتی است که توسط یک سرویسی که پول هم می گیرد- البته خیلی کم – می فرستیم و نمی دانم وبلاگ شما را اصلا خواندم یا نه ، اما دور از جون مگر شما محتاج نظرات الکیی هستین که بگوید " وای چه وبلاگ قشنگی داری" به من هم سر بزن. دعوت ما یک دعوت محترمانه از شماست.تشریف آوردین قدمتان روی چشم.نیاوردین هم انتظاری نیست و تازه باید پوزش هم بخواهیم که وقتتان را با خواندن این پیام تبلیغی گرفته ایم.والا!

خورشید فردا شنبه 20 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 03:00 ب.ظ

با سلام و خسته نباشید خدمت شما خانم با سلیقه

این تصاویر بسیار جالب هستند میتوان به فرزندان آنها را آموزش داد و همینطور برای اینکه اشتهای کودکان ذر خوردن غذا بهتر و بیشتر شود میتوان از انها استفاده نمود جالب اینکه بسیار ساده وو راحت هستند

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد